biliyor


Windows 10 İndirme Eklentisi İndir / Full / Ücretsiz / Download

admin | Nisan 02, 2018 | 0 yorum

Güncel microsoft işletim sistemiz Windows 10 Ücretsiz İndir, Bedava Windows 10 Türkçe İndir Pc, Yeni Windows 10 Download, En İyi Windows 10 İşletim Sistemi Download, İndir,Windows 10 Ücretsiz İndirme Pc, Full Windows 10 Pro İndir, Windows 10 Home İndir, Bedava İndir...

Microsoft 'un geliştirmiş olduğu güncel işletim sistemlerimden Windows 10 pro full versiyonu türkçe olarak hemen bilgisayarınıza ücretsiz download yapmak için aşağıdaki indirme linkine tıklamanız yeterli.

Windows 10 diğer işletim sistemlerine göre daha hızlı ve dahayükek performasa sahip. Bu özellliği eski sürümlerinden en belirgin özelliğidir. Ayrıca Windows 10 'un diğer sürümlerine göre başlıca özellikleri bulunuyor.

İşte bu özellikler;

  • Windows Mağazası’ndan alınan uygulamalar artık masaüstü uygulamalarına benzer bir pencere içinde açılacak. 
  • Dört uygulamaya kadar tek ekran üzerinden çalışabilmek mümkün olacak. 
  • Windows 10 önceki sürümlerinden 8 ve 8.1'in aksine özlediğimiz başlat menüsü ile birlikte geliyor. Görev görüntüleme düğmesiyle kullanıcılar çalışan tüm uygulamaları bir arada görebilecek. 
  • Birden çok masaüstü yaratabilme Yeni Windows tablet, telefon, televizyon, bilgisayar ve hatta phablet dahil birçok farklı cihazın çalıştırabileceği bir işletim sistemi olacak. 
  • Kullanılan cihaza göre farklı arayüz görünümü 
Microsoft 'un kullanıcıları düşünerek en son teknolojiyle geliştirdiği  Windows 10 işletim sistemi ile artık bilgisayar kullanımı çok eğlenceli ve kolay olacak.Windows 10 full pro güncel versiyonunu indirmek için lütfen indirme linkine tıklayın. Ve bilgisayarınıza Windows 10 işletim sistemini indirinz. Daha sonra kurulum için Windows 10 dosyasını açın. Ve adım adım yüklemeyi başlatın. Windows 10 türkçe işletim sistemi ile ilgili, download, yükleme, indirme, ücretlimi, bedava mı gibi aklınıza takılan soruları bizimle paylaşabilirsiniz. Kolay gelsin...

Etiketler : , , , , ,


https://fullindir-yukle.blogspot.com [EKİP] :
Sitemizde Full Yeni Sürüm İndir ,Tek Link, Download, Paylaş, 2018 Program Yükle,Ücretsiz Yükle, Tek Link Download, Bedava İndir, Oyun İndir yer almaktadır. Ekip!

0 yorum