biliyor


Mozilla Firefox Quantum İndir / Türkçe / Download

admin | Nisan 02, 2018 | 0 yorum

Sayfamızdan güncel Firefox Quantum eklentisi indir, Firefox Quantum Türkçe İndir, Bedava Firefox Quantum Yükle, Firefox Quantum Download Pc, Firefox Quantum android indir, Firefox Quantum Trayıcısı İndir ,yeni, Firefox Quantum 2018 İndirebilirsiniz.
İnternette gezinmek için çok gerekli bir tarayıcı olan Mozilla Firefox Quantum türkçe eklentisini bu sayfadan bilgisayarınıza kesintisiz biçimde hızlı ve güvenli olarak hemen indirebilirsiniz.

Mozilla Firefox Quantum eklentisinin harika özellikleri bulunuyor. Yüksek performans, internette gezinme kolaylığı, yüksek güvenlik seviyesi, güçlü kişisellleştirme vb farklılıkları bulunmakta.

En çok indirilen tarayıcılardan  Mozilla Firefox Quantum uygulamasını download yapmak için yazı sonundaki Mozilla Firefox Quantum türkçe indirme linkine tıklamanız yeterli. Ücretsiz olarak firefox tarayıcısını pc ye yükleyip internetin keyfini çıkarabilirsiniz.

Firefox Quantom türkçe eklentisinin diğer özellikleri ise;

Parola Yöneticisi: Bir daha hiçbir uyarı görmeden sitelerdeki parolalarınızı hatırlayın.

Tek Tıkla Yer İmi Ekleme: Siteleri kolayca işaretleyin, arayın ve düzenleyin.

Geliştirilmiş Başarım: Mozilla Firefox ile bilgisayarınızın belleğinden daha az kullanarak sayfaları daha hızlı görüntüleyin.

Akıllı Konum Çubuğu: Sevdiğiniz siteleri saniyeler içinde bulunu: Arama çubuğuna ilgili birkaç şey yazın yeter.

Anlık Site Kimliği: Mozilla  Firefox basit site kimliği sayesinde çevrim içi hilelerden, güvensiz para aktarımlarından ve sahtekârlıklardan uzak durun.

Tam Sayfa Yaklaştırma: Herhangi bir sayfanın bir bölümünü saniyeler içinde yakından ve okunaklı olarak görün.

İşletim Sistemine Özgü His ve Görünüm: İşletim sisteminizle bütünleşik bir Firefox ile gezinin.

Etiketler : , , , ,


https://fullindir-yukle.blogspot.com [EKİP] :
Sitemizde Full Yeni Sürüm İndir ,Tek Link, Download, Paylaş, 2018 Program Yükle,Ücretsiz Yükle, Tek Link Download, Bedava İndir, Oyun İndir yer almaktadır. Ekip!

0 yorum